GLUTAKING

GlutaKing – Hanya yang terbaik untuk kulit dan badan anda


GlutaKing adalah makanan tambahan yang sangat berkesan terhadap tanda-tanda penuaan dan membantu untuk memperbaiki struktur kulit yang kusam, tona kulit tidak sekata, kedutan dan kulit yang berjerawat.  Ia akan membantu dalam proses pencerahan kulit anda dan memberikan kesan yang lebih bersinar serta berseri.  Pengambilan GlutaKing yang konsisten membantu untuk memberikan kulit anda lebih anjal dan licin.  GlutaKing bukan sahaja baik untuk kulit anda, iya juga membantu dalam proses detoksifikasi toksin dalam tubuh badan anda serta membantu meningkatkan sistem imun badan anda, keseimbangan hormon dan pelbagai fungsi sokongan.
 
Wanita Asia
  • Apakah kelebihan GK?
Formulasi  GlutaKing dihasilkan dengan memnggabungkan elemen-elemen terbaik untuk menyokong pembentukkan kulit yang sihat terutamanya untuk wanita Asia.  Gabungan ini merupakan yang paling ideal bukan sahaja untuk kesihatan kulit bahkan juga untuk kesihatan dalaman badan.
  •  Antara khasiat GK ialah:-
Pencerahan Kulit  - Meningkatkan kecerahan kulit agar lebih bersinar dan berseri – Kandungan     asas Glutathione merupakan anti oksida terbaik yang membantu menghalang radikal bebas dan membentuk satu lapisan bagi menghalang sinaran UV yang merosakkan kulit.
-Selain itu, GK membantu melambatkan proses melanosit lantas membantu mengurangkan pigmentasi (jeragat), tompok-tompok hitam dan putih, titik penuaan dan melasma serta meninggalkan kulit agar lebih cerah sekata tanpa noda.
 Anti Penuaan- Bahan asas dalam GlutaKing merupakan agen yang progresif bertindak untuk mencerahkan bintik-bintik pada kulit, titik penuaan, melasme, lingkaran gelap bawah mata dan hiper pigmentasi.
- Kolagen marin yang berkualiti tinggi membantu untuk mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada wajah terutamanya di kawasan tepi mata dan dahi.
- Asid Amino bertindak secara seiring dengan kolagen untuk membentuk struktur kulit yang lebih kuat pegangannya, membantu bertindak untuk meningkatkan proses fibrolasi serta meningkatkan sintesis protein pada struktur kulit.
- Kulit akan lebih anjal, lebih elastik dan juga lembap 
Kesihatan- Kesihatan Hati – GlutaKing dengan tambahan Glutathione akan memangkinkan pengeluaran glutathione asal dalam hati manusia iaity anti-oksidan semulajadi.  Glutathione akan bertindak sebagai agen detoksifikasi, membersihkan toksin dari dalam badan dan senang dikumuhkan melalui ginjal manusia.
- Membaiki sistem imunisasi – GlutaKing akan bertindak untuk menjaga fungsi imunisasi dalaman badan dan mencegah dari pertumbuhan sel-sel kanser.
- Membaiki kualiti tidur dan menambah tenaga – Glutaking membantu untuk membersihkan dan melancarkan perjalanan darah disamping itu membantu untuk meningkatkan tenaga dalaman
  • Kenapa GLUTAKING lebih baik dari produk yang lain di pasaran?
- GlutaKing dikapsulkan dalam sofgel lembut yang membolehkannya melarut sebaik sahaja ia memasuki perut manusia.  Penggunaan teknologi nano dalam penghasilan sofgel lembut ini membolehkan kadar serapan yang lebih pantas dan lebih optimum.  Kadar serapan adalah 5X ganda lebih bagus berbanding kapsul keras dan 8X ganda lebih bagus berbanding dengan tablet kunyah.  Oleh kerana setiap sofgel GlutaKing mengandungi unsur-unsur aktif, maka ia patut diambil bersama air yang bersuhu lebih rendah daripada 50 darjah Celsius.  Waktu yang sesuai untuk pengambilan GlutaKing ialah 30 minit sebelum sarapan pagi atau waktu sebelum tidur.
  • Berapa lama untuk melihat kesan pengambilan GLUTAKING?
- Kesan boleh dilihat seawal 7 hari.  Penggunaan yang berterusan digalakkan untuk melihat hasil yang lebih bagus dan terserlah kecantikkan anda.

  •  Dari mana GLUTAKING dihasilkan?
- Bahan asas GlutaKing dikilangkan dan diimport khas dari USA untuk memelihara khasiat asalnya dan dibungkuskan oleh kilang berstatus GMP di Malaysia.  GlutaKing sudah mendapat pengiktirafan FDA sebagai makanan tambahan yang selamat dan tidak mempunyai kesan yang negatif pada tubuh badan.
 Tips Semasa Mengambil Glutaking 
Ramai yang tanya, ada tak tips semasa pengambilan Glutaking ni untuk dapatkan hasil yang terbaik? Baiklah, kami kongsikan sedikit tips di sini k..

Pengambilan air dalam seharian mestilah dalam 3-5liter setiap hari amatlah penting bagi mendapatkan kesan yg lebih optimum.. Ini bertujuan bagi melancarkan proses detoksifikasi dan baik pulih struktur di dalam tubuh anda. Mulakan minum air seawal pagi pasti anda akan dapat habiskan air 3-5 liter itu dalam sehari selepas pengambilan Glutaking..

Terima kasih kerana menyokong kami.. Demi Kesihatan dan Kecantikkan anda.. GlutaKing pastikan yang terbaik untuk ANDA



















Berminat untuk order?

'GK1' (belian 1 botol Glutaking) RM150
'GK2' (belian 2 botol Glutaking) RM280 (Jimat RM20)
'GK3' (belian 3 botol Glutaking) RM400 (Jimat RM50)

sms KOD pilihan dan hantar ke 0136046057


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...