AB BEAUTY EYE CREAM




AB BEAUTY EYE CREAM


BERAT =10G


HARGA= RM35 FREE POSTAGE


KELEBIHAN:-

·        Merawat sembam bawah mata
·        Mengurangkan garis kedutan bawah mata
·        Mengurangkan eye bag “mata panda” akibat dr kurang tidur
·        Merawat mata yg letih
·        Menyegarkan mata akibat terlalu kerap berhadapan dengan pc

CARA PENGGUNAAN

Boleh digunakan pada bila2 masa siang/malam mengikut kesesuaian

Ambil sedikit krim dr bekasnya kemudian ratakan di keliling kawasan mata menggunakan jari kelingking tersebut dari luar masuk ke dalam. Urutkan berkali-kali sehingga terasa krimnya sudah resap ke dalam kulit. Elakkan terkena mata ye. 

Selamat mencuba




  

TIPS –TIPS LAIN

Memampatkan

Kompres mata dengan air sejuk di bahagian bawah mata apabila anda bangun dari tidur di pagi hari untuk mengetatkan kembali pembuluh darah dan mencegah perubahan warna disekitar kantung mata. Memampatkan mata dengan menggunakan sudu yang sudah dimasukkan kedalam frezeer (pendingin) selama beberapa saat juga boleh mencegah kantung mata menghitam.

kedudukan

Tidurlah dengan posisi kepala yang betul. tidur menyamping dalam waktu yang lama menyebabkan kelebihan cecair yang boleh terkumpul di bawah mata sehingga membuat mata nampak menghitam. Gunakan bantal yang selesa agar leher tidak merasa ditekan.

Sunblock

Gunakan pelindung matahari di wajah untuk mencegah atau mengurangkan hiperpigmentasi di kawasan kulit bawah mata yang disebabkan oleh sinar ultraviolet dari cahaya matahari.

Katakan Tidak Pada Alkohol dan Kafein

Kurangkan pengambilan minuman beralkohol serta kafein. Kafein membuat mata kita tetap terjaga sehingga membuat waktu rehat di malam hari berkurang. inilah yang menjadi penyebab utama lingkaran di bawah mata menghitam.


BELIAN BORONG:-

*HARGA BORONG ADALAH TETAP!
 
1UNIT=RM35
2UNIT=RM 55
5UNIT= RM125

10UNIT=RM 15/UNIT
30UNIT= RM 12/UNIT
50UNIT=RM10/UNIT
100UNIT=RM7/UNIT
PERCUMA POSTAGE SM/SS

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...