♥ GLUTATHIONE VCO SOAP ♥


KOMBINASI HEBAT GLUTATHIONE DAN VCO

Dengan anti-oksidan, anti-penuaan serta ejen pencerah kulit. 
100% mesra alam, dan hanya menggunakan bahan berkualiti tinggi seperti minyak soya yang kaya dengan vitamin, mineral dan protein.
Membantu meringankan pigmentasi kulit seperti tompok penuaan, jeragat, parut jerawat, kulit berpigmentasi disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon. 
Penggunaan yang berterusan akan membantu mengurangkan hiperpigmentasi, dan menghalang tompok dari berlaku-semula, sementara memberi anda yang lebih cerah, kulit lebih cerah.
Sesuai untuk semua jenis kulit dan berkesan dengan tiada kesan sampingan yang memudaratkan. 


Bahan-bahan: VCO (Minyak Kelapa Dara), Glycerine, Glutathione, Grapeseed Ekstrak Biji Anggur, Vitamin A, C dan E



KEBAIKAN MINYAK KELAPA DARA

VCO juga membantu untuk melawan bakteria berbahaya. ini juga di mana untuk mendapatkan vitamin e.
Ia bertindak sebagai pelembap yang berkesan pada semua jenis kulit termasuk kulit kering
Ia juga melambatkan kedutan, dan kendur kulit.
Minyak kelapa dara juga membantu dalam merawat pelbagai masalah kulit termasuk psoriasis, dermatitis, ekzema dan jangkitan kulit lain. Ia juga mencegah jerawat yang terselindung.
Minyak kelapa dara akan memastikan kulit anda kelihatan muda-Ia menguatkan tisu penghubung jadi kedut dan kendur kulit dihalang. Sel-sel mati pada permukaan luar kulit dikeluarkan, membuat bersinar kulit anda.
Minyak kelapa dara menghalang kesan kerosakan akibat matahari. Sifat antioksidan akan menghalang kulit dari kendur dan menghilangkan kedutan. Tompok penuaan dan kanser kulit biasanya disebabkan oleh sinaran matahari yang memudaratkan juga dielakkan. Minyak kelapa adalah sebenarnya bahan banyak losyen pelindung matahari.
Minyak kelapa dara adalah pelembap yang sempurna. -Ia boleh digunakan untuk melembutkan kulit kering dan bersisik yang sering mudah terdedah kepada jangkitan
Minyak kelapa dara mempunyai antimikrobial properties.-Ia membantu mencegah jangkitan bakteria dan kulat. Itu apabila dipecahkan kepada asid lemak bebas MCFA boleh membunuh organisma yang menyebabkan penyakit seperti bakteria, virus dan kulat.



Vitamin E

Manfaat e vitamin untuk penjagaan kulit yang sihat juga termasuk keupayaan untuk mengawal selia vitamin dalam badan, yang itu sendiri adalah penting untuk kulit yang sihat.
Ia membantu kulit kelihatan lebih muda dengan mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan. Juga, radikal bebas dipercayai memainkan peranan penting dalam penuaan kulit dan oleh itu aktiviti antioksidan cukup berharga untuk masalah kulit ini.
• vitamin e produk membantu mengurangkan kemunculan kesan regangan
• vitamin e boleh membantu mencegah kemunculan tompok penuaan
• Ia membantu mengekalkan keseimbangan minyak kulit semasa proses pembersihan
• ia mengurangkan kerugian air transepidermal dari kulit dan menguatkan fungsi halangan kulit

Vitamin A

Vitamin A manfaat termasuk membantu rawatan jerawat kulit, kesan regangan. Juga boleh mengurangkan kedut dan kelihatan lebih muda.

Ia membantu mengurangkan tanda-tanda penuaan melalui meneutralkan radikal bebas & molekul oksigen yang tidak stabil yang memecahkan sel-sel kulit dan kedutan sebab. Vitamin A juga boleh membantu menyembuhkan kulit Ahd rosak dan mengurangkan penampilan perubahan warna kulit





Vitamin C

Salah satu bahan yang paling penting dalam rawatan penjagaan kulit anda adalah vitamin C.
Tujuan di sebalik mana-mana penjagaan kulit yang sebenar adalah untuk memberikan anda yang lebih muda, kelihatan segar setiap hari. Matlamatnya adalah untuk meremajakan kulit dalam apa-apa cara yang bersinar dan kesihatan terlebih dahulu dikekalkan. Ia melakukan ini dalam beberapa cara:

• Ianya melembap
• Ia menggalakkan pertumbuhan kolagen
• Ia melembut
• Ia exfoliates, dan membersihkan
• Ia membantu membuang kedut



TERHAD KEPADA YANG TERAWAL SAHAJA

harga pengenalan 

RM25
POSTAGE RM6 SM RM9 SS

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...