(RECOMMENDED)FLUFFY PINKISH WHITENING CAPSULE



FLUFFY PINKISH adalah makanan tambahan (supplement) untuk menjadikan kulit PUTIH, CERAH,GEBU DAN LEMBAB, dengan bahan-bahan yang ada kehebatan fungsi setiapnya bagi kulit asia khasnya MALAYSIA.







KEHEBATAN DAN FUNGSI:-
PURE GLUTATHIONE

GLUTATHIONE merupakan molekul yang kecil diperbuat daripada amino acid dan anti oxidant yang tinggi untuk melindungi tubuh badan dari serangan radikal bebas.
Radikal bebas digelar "perombak sel" yang selalu merosakkan sel badan dimana menjadikan sel badan gelap dan pigmentasi pada kulit terutama muka.lebih banyak toksin masuk kedalam badan kita lebih cepat juga glutathione menghapuskan toksid ini.Kndungan glutathione dalam badan berkurangan disebabkanpendedahan pencemaran sekitaran,stress,minuman alkohol,rokok dan pemakanan tidak seimbang.

Glutathione juga merawat kulit seperti mengecilkan pori-pori.kulit menjadi putih,lembut,berseri-seri juga boleh mencegah jerawat dan merawat kedutan dari awal usia.Juga ianya adalah berfungsi melakukan pencerahan kulit secara keseluruhannya.Selain dari penyenbuhan penyakit kulit..ianya juga boleh memutihkan kulit supaya lebih menyinar serta kelihatan muda sepanjang masa.
Berkesan dalam merawat JERAWAT,JERAGAT,PARUT dan menjadikan kulit licin.Perlu diambil dengan vitamin c yng telah disediakan didalam setiap buti kapsul untuk kesan dan penyerapan yang lebih cepat dalam tubuh badan kita.

L-Arginine

L-Arginine adalah asid amino yang memainkan peranan penting dalam sintesis protein.Ianya digunakan untuk memendekan masa penyembuhan luka.
Adakah anda tahu bahawa kulit anda menyembuhkan dirinya melalui 3 langkah asas:-keradangan luka,pembaharuan tisu disekeliling luka dan akhirnya pemodelan semula tisu.
L-Arginine adalah sebatian penting untuk ketiga-tiga langkah ini.Kajian mendapati L-Arginine boleh meningkatkan pembentukan kolagen.

SOY Ekstrak

SOY Ekstrak mempunyai aktifnya phyto-ekstrogen yang mempunyai yang sama dengan hormone wanita.
Pengambilan soy ekstrak boleh menegangkan kulit,kulit terasa lembab, cerah dan berseri-seri.

Vitamin A C E

Vitamin A C E menjadi pelapis pelindung pada menbrane sel dan mengurangakan masalah bintik hitam pada kulit.
Mengandungi anti oxidant yang tinggi untuk menghalang serangan radikal bebas terhadap sel badan.Serangan radikal bebas boleh menyebabkan sel dioksida dan pigmentasi muncul pada kulit.

Cara Pengambilan FLUFFY PINKISH:
~ Makan 2 biji sehari
~ Boleh dimakan bila-bila masa tetapi disarankan 15 minit sebelum sarapan pagi.
ELAKKAN PENGAMBILAN KAFFEIN


TESTIMONIAL






1 Bottle (60Cap) = PM ME OR SMS 0136035047

**PRICE INC. POSTAGE

KALAU BERMINAT BOLEH PM DI FB @ TINGGALKANPESANAN OR NO PHONE DI SHOUTBOX

BOLEH TERUS SMS SY

LAGI BEST KALAU COMBINE DENGAN SABUN GLUTHATHIONE COLLAGEN +ALOEVERA DAN GOLDEN COLLAGEN GEL UNTUK KESAN YG LEBIH MAKSIMA

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...