PESONA LANGSING 100%HANDMADE -PEREMPUAN&LELAKI BOLEH MAKAN





HOT ITEM !!! DAPATKAN SEKARANG

NAK KURUS !! NAK KELIHATAN MENARIK DAN LANGSING !! TANPA PERLU MELAKUKAN

 SENAMAN BERAT ATAU MEMAKSA DIRI ANDA UNTUK BERDIET TERUK.JOM CUBA 

PRODUK LANGSING INI.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ۩ஜ۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ۩ஜ۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
HOT ITEM !!!!! DPTKAN SEKARANG

PESONA LANGSING 100% HERBA ASLI TRADISIONAL (HANDMADE) BUATAN TANGAN 

DARI ORANG KAMPUNG KELUARAN PERAWAN QASEH

Lelaki pun boleh amik ye!!

Ada pengesahan dari PUSAT RACUN NEGARA ,USM

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ۩ஜ۩ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Antara khasiat kapsul ni :~

♥♥merendahkan kolestrol

♥♥membantu melarutkan lemak

♥♥mengurangkan berat badan

♥♥meringankan badan

♥♥membantu penghadaman

♥♥Mengawal nafsu makan berlebihan

♥♥membuang angin dalam badan

♥♥mencuci usus

♥♥menghilangkan sembelit

♥♥Melawaskan sistem perkumuhan

♥♥Membantu mengatasi masalah perut buncit

♥♥mengekalkan berat badan yg ideal

♥♥ melawaskan pembuangan air besar/kecil

♥♥Meningkatkan stamina badan


♥♥@@SESUAI JUGA UNTUK WANITA SELEPAS BERSALIN (DALAM 

PANTANG)@@

♥♥@@SESUAI JUGA UNTUK IBU MENYUSU BADAN @@


~Diadun dan dimampatkan kedalam kapsul secara hand-made dan diproses secara 

tradisional oleh orang kampung.
SESUAI UNTUK :~


♥♥IBU MENYUSU BADAN♥♥

♥♥BOLEH MAKAN KETIKA PERIOD♥♥

♥♥LELAKI DAN WANITA♥♥

♥♥TANPA PERLU BERLAPAR

♥♥TIDAK ADA PANTANG

♥♥BANYAKKAN MINUM AIR 0/PUTIH UNTUK MELANCARKAN PROSES 

PELANGSINGAN


##AWAS!!!! WANITA HAMIL DILARANG AMIK KAPSUL INI##



TESTIMONI CUSTOMER

"ok ... pas aku tambah skit dia punya dose..nampak gk la kesan tu..huahuahua..perut ada kurang skit...nnti abeh aku oder g..
laki aku telan tk dk apa kesan sampingan..mcm besa ja tp berat turun gk la..cuma lambat cz tak konsisten mkn ubt."

"selepas habis pantang saya terus amik peramping ni..alhamdulillah berat badan dah kurang sikit..sekarang ni dah masuk 3 botol saya amalkan peramping ni..alhamdulillah kak peramping ni serasi ngan saya laa.."

"sya bru je lh try peramping perawan ni,stakat ni bru je lh abis sebotol dan nk masuk btol ke-2 lh.alhamdulillah serasi kot ngn sya sbb bdn pun dh semakin susut sikit (sbb bru sgt2 try kn).so skrg ni kalu pkai bju yg ketat2 skit,suami jeling je...bila tnya dia kata bdn dh semakin mantoppp......hehehe skrg ni nk p mna pun asyik berkepit je ngn suami (mungkin dia jelez kot nk bgi kuar sorang,siap sruh bawa anak2 skali) hehehehe
tq byk2 kak seri sbb kenalkan sya ngn produk seri perawan ni :)"

"salam..seri tq...saya dah mkan jamu peramping ni dah nk msuk 2 btol,alhamdulilah..skarg ni pingang saya da nmpak perubahan,saya dah boleh pakai sluar jeans yg lame saiz 30,sbelum ni saiz pingang saya 33....jamu peramping melawaskan pembuangan air besar yg saya hadapi slama ni...klu dulu saya dah cuba bmacm mcm jamu dn produk pelansingan tpi tak mdatgkn kesan...tpi dgn jamu peramping alhamdulillah...amt bkesan..tq untuk seri telah mempekenalkn saya dgn produk ni."

"dik akk nak order lagi 2 btl...peramping..perut dah nampak kempis tu yg nak order lagi tu..hehehe...semangat nii..nk bg kururs sikit..tq sbb memperkenalkan peramping ni kat fb"

"Sya Humaira dah try,mmg best ler..kuar lemak2 dlm badan masa buang air besar..."

"alhamdulillah sejak saya mengamalkan pelangsing nie badan jadi ringan ,pembuangan air besar pun lawas ..nie saya nak order lagi ..nak bg kat menantu pulak..hehe..tq seri "

"peh! dasyat giler produk perawan langsing..aku mkn sekali je pas mkn tengahri smlm..mmbuang 3 kali je..timbang..terkejut aku turun kg pagi ni..best betul.. thanks yanti.."

"selepas amik perawan langsing nie rasa badan ada ringan sikit,makan pun boleh control ,bila time membuang tuu rasa macam berminyak sikit..mungkin lemak dalam badan kot..alhamdulillah serasi dgn saya"

"hai smua hri ni sy nk kngsi ckit cite dkt u all ,adik sy dh mkn pil prmping dh hbs 1 btol,dia pnye brt nm'cgah 4kg trun tau,tbuh dia pun dh beza dlu dgn skrg,jealous i d btny..hehehe,ap2 pun sy nk nk try jgk mne thu tbuh sy mcgah lbh pda dia..hehehe,lau rse xpcye blh try...nie btl2 bkn rekaan smta-mta tau..LAU BLI CONFIRM XMYESAL PNYE TAU,SLAP2 NK ORDER LG MCM ADIK SY NIE...SIAP ORDER 2 BTOL LG TAU..."

"salam..alhamdullilah setelh mencuba produk cik seri berat badan saya dh pun turun sebanyak 2 kg..itu br ja mkn 1 1/2 btol sbb selepas bersalin mmg bdan naik baju byk yg xbleh pkai tapi bila dh mkn pil perawan langsing ni mmg..mmg..berkesan dh bleh pkai bj ngn sluaq jeans yg lama..tq utk cik seri sbb memperkenalkn produk ni kat saya ;>"

"tersa perbhannye..sbb dlu sluar size 27 xleh nk pkai..skrg dh leh..skrg nie nk try kmpiskn perut ckit..ok..tq kak"

"nnt nak order lagi ekk.. nk 2 botol... best makan ni...membuang tu mmg best.. lancarr.. hehe..."

"Mmg best la mkn perawan lgsing xde sakit perut memulas2 mcm mkn stgh produk 2.taubat g tandas smpi menangis2, pki seri perawan pun btol2 superb smpi husbd tanya pki apa, slalu xpenh xtanya pun, tq seri nnt nk order g"

"akak..ALHAMDULILLAH..sronok sgt guna pil ni wlupn kerap kna ulang alik ke tandas..huhu..tp syu suke sb percaya atau tidak,3hri syu guna dh blh turun 2kg???huhu..msti dgr mcm x caye kn tp mmg btull..mgkin sb syu kurg mkn kot tp ALHAMDULILLAH... la slera mkn pn mikn krg lpas mkn PL ni...pada sesape yg nk cube,jgn berteka-teki lg sb ubt ni mmg ok dn yg plg meyakinkan,ia tiada kesan smpingan..huhu..THANX AKK...nt nk oder lg dn lg..hihi"

"ni botol ke-2 dah...hari ni memang kuar byk lemak....seblm ni maybe buang sisa2 dulu kot psl sy jarang m'buang masalah sembelit la kot...tp bila dah m'buang hari2 ni bdn pun rasa ringan toksin dlm bdn dah kurangkan psl selalu m'buang...memang b'kesan la...rasa sy minum detox drink xxxxx pun x mcm ni....kuar lemak mcm ni.sy pun ambik perawan pil sekali memang ada kesan la amal peramping n perawan ni.tq for sharing... "

"alahmdulillah kak..
semua lemak2 degil tue bnyk yg keluar..
berat bdan kurg 3-4kg..tapi for sure ila makan x smpai 2minggu dh kurang 3-4kg.. ;);)"

"saya dah try pil nie mmg ummphh lah coz masalah sukar membuang air besar sudah selesai dah tak duduk kat toilet berjam-jam sampai berpeluh-peluh meneran sbb susah nak kuar...alhamdullillah skang nie ok dah.baru seminggu amik ..berat turun dah sekilo...hehehehe..pakai jam pun longgar.."

"Alhamdulillah akak, slpas sebtl sy mkn ari tu, trun 3 kg (82kg tinggal 79 kg).....hehe, best sgt...ari ni masuk btl ke 2....insyaAllah sy akan meneruskannya.....hehehe, tq akak "

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...