FACE BEAUTEE AMPOULE


roduk kecantikan yg slalu digunakan oleh salon2 kecantikan

1BOX RM30.00 (10botol)
3BOXES RM85.00

Beautee ampoule mengandungi ekstrak semulajadi serta gabungan pelbagai vitamin. Beautee ampoule ini tidak mengandungi chemicals, tiada bahan pengawet, warna mahupun wangian.

Ia berkesan kepada pengguna mengikut jenis kulit, pilihan ampoule yang betul dan penggunaan yang konsisten. Beautee ampoule sesuai digunakan semua jenis kulit termasuklah kulit sensitive.

Terdapat 9 jenis ampoule keluaran Beautee; telah mendapat kelulusan dari KKM. Antara ampoule yang paling bagus dalam pasaran kerana kandungannya yang lebih pekat dan concentrated serta diyakini berkesan.

Banyak spa dan salon kecantikan memilih Beautee ampoule kerana keberkesanannya.

Jenis-jenis Beautee Ampoule
WHITENING AMPOULE
Ampoule yang paling dicari-cari dan paling laris. Tujuannya adalah untuk mencerahkan kulit muka tetapi tidak mengeringkan kulit kerana ampoule ini mampu memberi kelembapan pada wajah. Whitening ampoule juga mampu mengatasi masalah kulit kusam. (Jika anda mengambil supplement, itu adalah bagus utk kesihatan kulit dari dalam. Jika anda satukan supplement seperti Bwhite dgn whitening ampoule, proses pencerahan berlaku lebih pantas, dan sudah pasti memuaskan. *Ramai mak andam sarankan utk yang bakal naik pelamin, consider sebagai emergency treatment utk nampak berseri2)
~~Sesuai utk kulit normal to dry skin.
~~Tidak sesuai utk kulit berminyak (sbb ada kandungan pelembab yg boleh menyebabkan makin berminyak kulit nanti)

VITAMIN C AMPOULE 
Ampoule Vitamin C ini adalah pure 100% dengan kandungan Vit C, dan sudah pasti khasiatnya tinggi sebagai agen anti oksidan serta menaikkan seri wajah. Vit C juga berperanan menangani masalah liang pori wajah terbuka. Yang nie ramai suka...xperlu nak susah2 gi cucuk vitamin c kat muka..pakai jer ampoule nie..kesan pasti memukau..
~~Sesuai utk semua jenis kulit

NEUTRALIZING(COLLAGEN) AMPOULE
Ampoule jenis ni glamour jugak. Memang amat berkesan untuk menegangkan kulit wajah disamping menyegarkan kulit. Byk kami supply utk salon mak andam, antara salah satu rahsia untuk buatkan wajah pengantin nampak cantik dan makeup pun lasting sepanjang hari. Juga disarankan kepada wanita yg nak maintain cantik dengan kulit wajah yg tak berkedut, collagen ampoule ini boleh membantu, consider sebagai anti-aging agent juga.
~~Sesuai untuk kulit normal to kulit kering, ageing skin, make-up artist (mostly used for bridal).
~~Tidak sesuai untuk kulit berminyak.

PURIFYING AMPOULE
Purifying ampoule berperanan utk mengawal pengeluaran sebum. Amat sesuai untuk kulit berjerawat, sensitive dan kulit yang berminyak. Bagi yang mengalami masalah jerawat, anda disarankan menggunakan purifying ampoule dahulu bagi menyelesaikan masalah jerawat anda, lepas tu soothing ampoule then boleh la nak guna whitening ampoule utk putihkan kulit, contohnye.
~~Sesuai utk kulit berjerawat, berminyak, sensitive
~~Tidak sesuai untuk kulit kering dan ageing skin

SOOTHING AMPOULE
Soothing ampoule berperanan untuk mengelakkan masalah kulit akibat persekitaran. Amat sesuai untuk mengelakkan jerawat timbul semula (digunakan selepas penggunaan purifying ampoule). Juga mampu mengatasi masalah kulit berminyak
~Sesuai untuk kulit berminyak, berjerawat, sensitive dan normal kepada kering.

HYDRATING AMPOULE
Hydrating ampoule ni berperanan utk lock kulit wajah dari terus kering.
~~Sesuai untuk kulit kering
~~Tidak sesuai untuk kulit berminyak

FIRMING AMPOULE
Berperanan sebagai anti kedutan, meremajakan kulit dan menghilangkan garis halus serta kedut di wajah. Juga firm kan kulit (bhgian bawah dagu) bagi penggunaan jangka pangjang.
~~Sesuai untuk ageing skin, normal to dry skin
~~Tidak sesuai untuk kulit berminyak

EYE CARE AMPOULE

Khas untuk mengurangkan kedut, garis halus serta gelung hitam bawah mata. Sesuai untuk mereka yang selalu tak cukup tidur sehinggakan mata tu naik lebam atau jadi eye bag. Cara gunanya; sapu bawah mata, urut perlahan sehingga ampoule meresap.
~~Sesuai untuk semua jenis kulit

OPEN PORES AMPOULE
Ampoule jenis yang ni sesuai untuk mereka yang mempunyai liang roma yg besar. Selalunya dikaitankan dengan masalah kulit berminyak. Penggunaan ampoule secara teratur, mampu mengatasi masalah open pores. Masalah open pores boleh diatasi, tp bukan dengan 1 malam je. Kalau 1kali guna terus ok, mesti ampoule tu dijual dengan harga ratus2. No pain, no gain, mesti berusaha!


PROFESSIONAL GRADE AAA++ GERMANY FORMULATED AMPOULE.

Ampoule yg akma jual nie dari dari quality yang bagus tau.. bayangkan hanya 1 botol dengan harga RM3.. murah tp kualitinya korang bleh tau bleh dah try gune...

kalu kat salon2 banyak guna ampoule nie tuk wat facial tp caj dorang mahal kan? naper nak susah2 buang duit banyak guna jer ampoule ni.. biasanya orang nak cantik dorang cucuk terus ke muka. macam ifa raziah tu...cucuk muka guna vitamin c.... ada gak sesetengah orang bawak botol tu gi jupe doktor mintak cucukkan..tp kos mak ai...mahal betul..
.Dengan guna ampoule nie xperlu cucuk2 sapu2 jer kat muka...berganda-ganda lagi murah...

Memang berbaloi-baloi gune ampoule nie... harga kat luar berganda lagi mahal...buat ape kite nak buang duit banyak sedangkan ada yang lg berbaloi yg mampu buat kite cantik..

kalu saper2 teringin nak kulit cantik macsm artis2 try la nie... grenti xmyesal.
 

CAMNE NAK GUNA FACE AMPOULE?

Okeh...ikut step kat bawah k...
1.Cuci muka
2.Buka ampoule (gunakan tisu untuk patahkan botol)
3.Tuangkan cecair ampoule ke tapak tangan dan sapu ke muka & leher dengan urutan dari bawah ke atas. Pastikan ampoule meresap ke dalam kulit.
4. Disarankan untuk buat lapisan yg kedua. 
5. Dapkan toner diikuti moisturizer/night cream.

~~1botol boleh digunakan beberapa kali, tetapi bagi adalah disarankan untuk menghabiskan 1botol dalam sekali penggunaan. Jika perlu disimpan, pastikan botol ampoule yg telah dibuka disimpan di tmpt yg kedap udara.
~~Juga disarankan untuk buat mask treatment menggunakan 3D powder mask yang bersesuaian dengan kulit anda. (Buat facial, guna ampoule & bermasker sama lah juga dengan treatment di salon kecantikan, Cuma anda lakukannya sendiri dirumah)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...