SEARCH

Loading...

INGIN BERNIAGA TAPI 0 MODAL??

INGIN BERNIAGA TAPI 0 MODAL??

AURAWHITE GLUTACOLLAGEN 400000mg kulit putih cerah berseri





Aurawhite glutacollagen400000mg
Belian 1jar

+FREE POS
+FREE SHAKER
+FREE WHITENING MASK
+FREE 1VIAL 5ML PERFUME BEHARGA RM10


BELIAN 2JAR 
+FREE POS
+FREE SHAKER
+FREE WHITENING MASK
+FREE WHITENING SERUM BWHARGA RM35

Stok free gift amat terhad.boleh order sekarang jgn lepaskan peluang

sapa cepat dia dapat
Perfume 5ml 25unit
Serum whitening 30 unit

pakej PENGEDAR SAH!


SIAPA NK???/
CEPAT2 NAMA 2 PENGEDAR SY AKAN SUBMIT KE HQ UNTUK DIPROSES SEBAGAI PENGEDAR SAH


1NEGERI 2 ORANG DEALER SAHAJA DIPERLUKAN
(PSSST SMS SY BG YG BETUL2 BERMINAT INGIN MENJADI DEALER)

BELIAN 4JAR 
DAN BELIAN 10JAR KEUNTUNGAN 50%

TESTIMONIAL

Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna tentang AURA-WHITE:
a). 1 jar tu brapa gram?
- 450 gm dear

b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja(bergantung pada individu) kalau baru amk seminggu nk jadi putih melepak cam snowwhite tu agak la mustahil kan..jadi kalau nk dapat betul2 kesan semaximum mungki so PLEASE consistent selama 3BULAN..jgn la baruhabis 1 jar xde kesan dah give up….kesan mesti lah bereringkat..JADI BERSABARLAH ye..sebb sy pon sedang consume AURAWHITE JUGA.waluon dah cerah tp xle gebu hihikhik

h) Apa beza produk2 la yg berasaskan ikan tilapia(produk ni sy jual juga) dengn AURAWHITE?
-Memandangkan sgt ramai yg dok tny itu ini itu ini mana LEBIH BAGUS MANA LEBIH CEPAT KESAN..jawapan sy tetap SAMA
1) setiap produk ada kebaikan kekuatan nya tersendiri..kesan cpt atau lambat bergantung pada individu..
2) Kalau berdasarkan TESTIMONIAL dua 2 produk testimonial hebat ,terbukti keberkesanan .
3) Mana lebih cepat –kalau yg mengharap nk dPt kesan dlam 2 3 hari tu fikir la semula..xsemua org dapat kesan awal mcm tu…so sila la bersabar
4) item yg sy jual semuanya adalah berkesan,mempunyai testimonial dan mempunyai peminat tersendiri..jadi sekiranya anda Tanya “ANTARA ITU DAN INI MANA LEBIH CEPAT N BERKESAN” JAWAPANNYA ”2 2 BERKESAN TESTIMONIAL 2 2 HEBAT” anda perlu la bijak memilih
Kalau yg xsuke nk bancuh2 sila la beli yg berbntuk tablet,kalau yg xsuke makan yg tablet silakan beli yg BANCUH2 ..kesan 2 2 SUPERB…J xcuba xtahu jadi cube la sekarang heheh





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...