SEARCH

Loading...

INGIN BERNIAGA TAPI 0 MODAL??

INGIN BERNIAGA TAPI 0 MODAL??

GEBUZ DAN PUTIH BERSAMA GLOWZ

HARGA : RM150 /30 SACHET (1BULAN) FREE POS LAJU


testimonial Glowz

*Tenkiu to dearest Aliza dari Ulu Tiram.. she's having chat with me on Friday, 7th August.. Happy with her improvement.. Bulan puasa tak lama lagi, lepas tu raya plak. Time raya nk jupa ramai kawan2, buatlah perubahan agar org lain terpegun melihat anda. Dapatkan kulit yang sihat, putih, mulus, gebu, dan berseri2.. tak perlu injection vitamin C yang beratus2 utk sekali inject, tak perlu pergi ke spa utk wat facial, tak perlu jampi serapah. GLOWZ...


mmg seronok pakai glowz ni sbb dlm 3 ari je, akak dah rase kulit cam dah lembut..tp akak try ikut suggestion ema la.. detox 3 ari dlu...cepat jugak nmpak kesan ye.. yg paling best lepas dlm 2 minggu, abg akak ade tegur mase dok bsiap dpn cermin... 'awak ni apsal nmpk makin cerah ni??' akak punye la kembang dada... rase nak terbang....hahaha...

yg paling latest, mase akak balik kmpung baru2 ni, ramai plak anak beranak tegur... 'nape nmpak mkin cantik kulit, pakai ape??'... waaaaahhhh... lupe diri la sekejapan kan.... haahah....

tp mmg notice la, parut jerawat dah mule pudar...(dah x nmpak sgt)... kulit bdn mmg dah mkin lembut giler...mmg x nyesal & x sia2 try glow ni... akak attach gmbar ni... tgk la sndiri kalo x caye...



Apakah kandungan Glowz?
-> Glowz mengandungi 800mg gluta plus, 1000mg Vit C, Vit E dan kandungan2 lain. Detail kandungan Glowz: -Soy Protien
Antioksida. Melembutkan kulit, agen pencerahan.
-L-Glutathione
Master Antioxidant.Changes berfungsi sebagai agen pemutihan kulit. whitening agent
-Marine Collagen
Menjadikan kulit lebih sihat, juga pada kuku dan rambut. Anti penuaan serta membantu membakar lemak dalam badan. Menjadikan kulit berseri-seri.
Vitamin C
Membantu penyerapan Glutathione, Antioksidan, pencerahan kulit.
-Vitamin E
Antioksidan, memudarkan marks serta parut. Menjadikan kulit kelihatan lebih muda dan berseri.
-Grape Seed Oil
Untuk menjadikan kulit kelihatan muda.

Apakah yg membuatkan Glowz berkesan?
->Kandungan astaxathin yg tinggi, sama seperti gluta utk cerahkan kulit.
Adakah Glowz blh diambil bersama produk pelangsingan?
->Boleh, tetapi perlulah dijarakkan, sekurang2 3jam selepas pengambilan.
Bagaimana nk GUNA Glowz?
->Glowz perlu dibancuh dengan air sejuk/air kosong.  
Bila perlu mengambil Glowz?
->Sebaik2nya sewaktu perut kosong seperti selepas bangun tido.
Berapa kali perlu mengambil Glowz?
->Ia terpulang pada individu, jika inginkan kesan segera 2 kali sehari sudah cukup. Bagi yg mengambil White L-Glutathione, boleh mengambilnya sekali/sehari. Kerana kandungannya yg hebat, 1sachet utk setiap hari sudah mencukupi.  
Adakah Glowz selamat diamalkan?
->Sudah pasti Glowz selamat diamalkan sesiapa sahaja utk mendapatkan kulit yg idamkan. Ia mampu mencerahkan 3-4tone warna kulit.  
Adakah Glowz mampu menghilangkan parut?
->Ya, ia akan berlaku secara berperingkat dengan penggunaan yg berterusan kerana ia juga mengandungi Vit E.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...