TESTIMONIAL CCPP



Testi 2:


kin pun nak bagi testi selepas 10 hari kin minum ccpp nie. Memang ader perubahan. Breast nampak pejal. Terletak jer. N my punggung yg dulunye macam tak de shape, menampakkan perubahan. Memang pakai jeans nampaklah punggung tuh. Kira memang ader perubahan. My hubby pun suka. Tutt tu takyahcakap, sendiri pun rasa macam ank dara. Muka pun berseri2 jer.. Thanks ccpp. N kalau bole ari2 mau minum 2 sachet.. Hehe...nie yg kena reorder. So women out there. Rugi sape yg tak try this produk!
Testi 3:


ehem2x..nk bg testimoni cket nih..!nk tao x,bru 9 ari sy gune ccp..hasilnye..woww..sukenyer my hubby tak terkata..malu ler plak..hehe..btl..xtipu bln pose..so,pd guys yg blm cuba ccp,sy syorkn cpt2 la dptkn..xrugi nye..
Testi 4:


hehe..spatutnye sy yg brterima ksh kt awk coz da prkenalkn sy dgn ccp ni..>-mmg power..ari ke5..my hubby ckp 'tut' ketat..arini bru 10ari gune..tp knyg la minum 1sachet ccp ni..nnt abis,sy order lg..dun wori


Testi 5:


salam...


kak, saya nak order lagi cocoa collagen tu. Mak saya selalu pening2, sakit kepala. Saya ada bg dia try jugak. Dan, kesannya amat baik di mana baru minum 2 sachet, mak saya cakap dia dapat rasa perubahan yg positif, iaitu sakit kepala hilang, pening pun hilang dan rasa cergas dan bertenaga. Itu pengalaman mak saya laa....


then, pengalaman saya pulak, mcm dengan mak jugak, tapi saya dapat rasa yg breast n bontot saya makin pejal. Mula2 ambil cocoa ni, rasa denyut2 kan breast. Dah masuk minggu ke 2, suami pon perasan macam makin bulat jeee,hehehee..... Dan, jerawat besar pun dah tak tumbuh, cuma jerawat kecik je, tu pun sebijik 2 je.... Tapak tangan n kaki pun rasa makin lembut. Memang berbaloi!!!!


Testi 6:


akak .... Nak bagitau sikit pasal cocoa coll. Mmg best...breast and punggung kita mmg berbeza, breast besar and bulat, punggung plak mmg akan jer,shape cantik...kulit muka tak berminyak lagi tau..kalau dulu, boleh guna tuk goreng ikan..yang best nya, rambut tak berapa nak gugur...mmg best lah, cocoa coll. Ni yang suka mmg tuk dalaman and luaran...nanti akan sentiasa repeat order tuk cocoa coll. Tungguuuuuuuuuuu yer

Testimoni 7:
"Ini testimoni unt uk penggunaan seminggu kolagen kau tu.

-breast mcm besar & bulat, serious kau...baju kebaya aku bahagian dada tu ketat laki aku pun terkejut
-muka glowing..tak tau la ni perasan sendiri ke yang nyatanye aku xyah pakai bb cream dah utk result yang sama
tumit masih pecah lagi sebab aku nye teruk sikit pecah dia
Nanti dah dua minggu aku bg lagi testimoni."


Testimoni 8:

"akak....nak update lagi nih...

JERAWAT? DAH HILANG!!!!!
suke sangat...

BEKAS JERAWAT?? DAH HILANG SKET2!!!
tp kena sbr..ader sket lagi kat muke nih...

TUMIT KAKI?? DAH LICIN WA CKP LUU...hehehe...
best sgt la..x pyh nak kena sental ari2....

YANG PALING BEST....!!!
MUKE SAYER DAH OK....MCM MUDA JER RASA....( org asek teka 20 jer...)hihi..
padahal umur dah 24...wakakakaaa....


nanti update lagi ya...."

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...