PELUANG JANA PENDAPATAN DGN ALSDII

alhamdulillah cek pertama dr NEW IMAGE sampai semalam xsangka dpt cek ni walaupon amount x la banyk tp nak menaikkan semanagt sy lagi untuk memajukan diri dm penjualan biz alpha lipid slim diet 2 ni..bukan sahaja mudah nk jual malah dengan keberkesanan formulasi ALSDII ini cust yg akan cr kita...

xterhad pada pengedar aau penjual shj sambil2 guna untuk kegunaan diri sendiri pon masih boleh menjana pendapatan...

JOM RAKAN2 JADI RAKAN NIAGA SAYA HANYA BERMDALKAN RM60 SAHAJA

Pakej Percubaan
*Jika anda sememangnya sudah kurus/ belum pernah mencuba Alpha Lipid SD2, anda sudah tentu boleh merebut peluang ini juga..!

Peluang Menjana Pendapatan Tambahan

Ya, anda baca betul-betul statement saya di atas. Anda boleh mendapat extra income dengan produk Alpha Lipid SDII yang terbukti berkesan ini! Bagaimana? Mudah sahaja..

Sebagai Pembeli/ Penjual, jika anda membuat pembelian dalam 1 bulan (1-30hb):
  • 1 - 3 tin: Tiada Bonus
  • 4 - 5 tin: Bonus RM4 setiap tin
  • 6 - 7 tin: Bonus RM8 setiap tin
  • 8 - 9 tin: Bonus RM12 setiap tin
  • 10-15 tin: Bonus RM16 setiap tin

Ya, memang banyak bonus yang anda bakal terima! Akan tetapi.. Anda boleh dapat lebih banyak lagi, bonus sehingga RM25 untuk setiap tin ALSD2..! Biar saya beritahu rahsianya...

Jika anda berjaya membuat belian/ jualan sebanyak 30 tin Alpha Lipid SDII dalam 1 bulan tersebut, anda layak terima wang bonus RM25 setiap tin untuk tin yang ke-31 dan seterusnya.

Bayangkan jika anda berjaya menjual 4 tin ALSD2 kepada seorang customer, anda senang-senang mendapat RM100 wang bonus!


Jumlah dalam bulatan tersebut adalah pembayaran yang saya terima untuk pembelian 4tin Alpha Lipid SD2 dalam sehari sahaja! Nampak tak sekarang? Tiada perkara yang mustahil selagi anda berusaha dan tidak berputus asa.

Oh ya, saya masih belum bercerita mengenai untung runcit lagi! Tahukah anda juga boleh mendapat untung runcit sehingga RM30 bagi setiap tin. Anda juga berpeluang mendapat wang royalti sehingga RM4 bagi setiap tin Alpha Lipid SDII. Itu belum termasuk dengan komisen jualan seluruh negara!

BJadikan perniagaan sebagai satu cara menjana pendapatan anda. Kami di sini sedia membantu anda!



Untuk makluman pembaca blog, harga Alpha lipid SD2 di semenanjung ialah RM180 harga bukan ahli dan RM150 harga ahli. Harga Sabah dan Sarawak RM192 harga bukan ahli dan RM160 harga ahli. Walaupun harganya lebih sedikit dari harga SD2 yang lama anda masih lagi berjimat kerana Alpha Lipid SD2 mengandungi Green Tea, Fiber dan Alpha Lipid. Apa yang best tentang Alpha Lipid SD2 ialah ia perasa vanilla dan memang sedap. 


Kesan penurunan Alpha Lipid SD2 juga lebih cepat dari SD2 yang lama. So jika anda bercadang untuk menurunkan berat badan saya mencadangkan anda cuba Alpha Lipid SD2 dan insyaAllah anda tidak akan menyesal. Ramai yang telah berjaya menurunkan berat badan dan kelihatan lebih muda, anda bila lagi? Sila hubungi kami SEKARANG untuk mendapatkan khidmat nasihat dan panduan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...